I Don't No
cheungwaikit : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今天在早會班獎
我們合唱團拿到銅軍
勁開心
因為可以拿到 "大功"
今天好黑仔呀!!!!!!!!!
早幾天買左部新單車冇耐
放左學之後
想拿單車回家的時候
果D官理員把我單車吊起
再鎖多一次
把我單車反轉 鎖在柱上
我仲E為用左都冇2個星期就冇左部新單車
過了5分鐘 我問他可唔可以比我拿單車走
他說 不
之後再過30分鐘再問
竟然可以比我拿走
但唔知咩事佢比我拿走- -""
真係擔心死我......
今天放左學之後
同滾水去左黃大仙到玩
玩到8點到
就去返上水回家 / 唉 \
點知回家的時候 .......\/\/.......
比一位小偷
偷走左我部單車走
之後要令到我要行路回家
足足用左35分鐘
好傷心~
竟然回到家又要比爸爸罵.......