I Don't No
cheungwaikit : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
星期4就要上課唱歌了
但是我到e家都唔知唱咩歌好- -"
,,,
大家準備好未呢~~
一睇就知你地有d冇溫過
但都要努力哦 比心機
wo明天考試啦wo