哇!又十萬年冇on過,成日miss人留言很抱歉.前晚病倒了,琴日睇醫生,今日食左藥xd 嘉慧依然令我頭痛!_!'總會做巴ka事..有時仲要頂埋嘴,唉!心淡啦..(但淡完又會濃 吹脹.
依然好想畫畫,可惡係冇時間.今日考緊試啊,第四日..tom last day=] 溫完或者可以畫返張!_!''
呢排好少深刻事發生,平平淡淡
謝閱!