放學都吾明個個fd都吾同路,好悶打電話比小學d friend 去打波''日日自己走=__=今日有兩個令令女仔陪ar : )去左土瓜灣打basketball;;又打lu xp''打左一兩個鐘ar' 打完番屋企攰啊so.....zzzz訓着左''好彩個fd call我作文,如果吾係佢,我早死左啦'冇做 &nb......(閱讀全文)
今日上堂無無聊聊甘過左幾堂,直到English 堂,超尷尬,本生扮打Mr.cowler pet pet;;點知Oscar打力拍左我隻手,打左落Mr.cowler pet pet!!!Oscar偷笑,我都忍吾住笑~` Ha HA : ) Mr.cowler 大叫: Who bit my XX ? 笑住講 XP結果一齊笑XD''
好攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰!!!!!!!琴晚鬼甘夜訓,搞到冇心機上堂,剩係望住個天發白日夢~~傻左OVO上堂仲吾小心訓着左添,死'聽日mATHS TEST!!死死死死死死死,訓一陣先^^ 今日見番張小學一年級既相!!!佔下我係邊??我係至中間個肥仔XP 我兩隻倉鼠越睇越得意,肥嘟嘟^^ : ) 諗起個日比何承恩搶左KfC個包.....佢...食得好狼死啊!!!!!
今日無無聊聊約左oscar出去挽,無啦啦就過左成日=___=好無奈.好似浪費Oscar d時間.吾好意思>< 仲要未做功課;;夜晚做到死死下 ;;今日好攰又好悶
今朝居然訓到一點半,嚇死.勁多sms同未接來電.估吾到小學同學甘好仲記得;;;;仲約我出去挽添.我好驚 小學同學同中學同學挽吾埋,點知甘快佢他就挽得埋,仲好friend 添!好開心.去左西九龍中心挽左好耐.去奇趣挽投籃機,好神球球入!~;跟住又去溜冰HaHa``有人想去叫埋我,一齊溜,我好揸''好舒服呀溜冰!最尾去番左土瓜灣,去鬼屋挽,好開心,夜晚d frie......(閱讀全文)