今日係校運會,已經冇咩好感-v-今朝鬼甘早,成五點半就起身去接朋友,矇住隻眼搭車去接佢.仲要早到添.去到碼頭食海風同拍污鷹.跟住去左散步長廊,見到三隻狗,似乎係三角戀喎.隻女狗採取被動策略,個兩隻男仔打得你死我活,結果....好緊張...劇情出乎意料之外.有個婆婆抱左女狗走左...兩隻男仔狗各自番去主人既身邊.((狗仔追女記)) The end.真係一個悲慘又感到既狗情故事.跟住係......(閱讀全文)