2007 年 11 月 1 日 星期四  |
2007-11-01
|
番左3日工啦,岩岩先沖完涼咋,而家就唔係好攰,不過一到左朝早就會好攰甘啦,見好似好耐都無上過來甘,so就上下囉.呵呵.
呢幾日番工都有d笑話啊^^不過最搞野就係今日囉.
今日我番帝宛啊,我今日企個甜品位,去到差唔多收工果陣有兩個女咖行過來我果度拎雪糕,之後她問我:你個名係咪真係叫joey啊?因為我帶住果個名牌係呢個名so她就甘問我.我就同她講唔係囉,跟住她又問我:甘點解你帶住果個名牌會係呢個名,之後我唯有答她我番工果d名牌係隨便帶左就算囉.甘岩有一個同我做咖人又行左過來叫我拎雪糕吃喔,果個同事同我講下笑甘我咪笑囉,之後果個女咖好似好出奇甘講左句:佢終於笑啦.哎,真係啊,我唔笑得咩,有咩甘大驚小怪啊?暈死啊.
經過一直以來係甘聽,終於知道一個可以回答所有問題咖答覆.不過唔知人地聽到會有粕feel呢?我聽到就會係唔開心啦.唔知其他人囉,呵呵.同一個對話,角色咖唔同,感覺係咪會一樣呢?對方俾你咖答覆同樣地俾番人地又會點呢 ......
|
刊登時間︰2007-11-01 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
2007-10-26
|
呆左幾日終於又到假期啦,好累,累到搭15分鐘車都會訓得好好,到放假囉,不過今晚仲要出去啊,阿生琴晚打俾我叫我今晚出去,哎,真係好攰啊,唔想出,不過佢又係甘話要我出啊,暈死啊,之後聽日又要入大澳......緊密行程咖一個星期,下個星期一至星期四都要番工啊.就死啦...... |
刊登時間︰2007-10-26 07:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
2007-10-24
|
呢幾日番學都好似游魂甘,都唔知做咩,成日就係甘發呆,番工又係甘,琴晚去左帝京番工啊,6點到11點,番工果陣俾個師傅係甘話我,話要我俾d笑容,唔好成日企住就算,仲要睇下d客來,要介紹下d野,問下d客.暈死啊.
11點幾先番到屋企啊,不過就一d都唔眼瞓啊,沖完涼之後上左一陣網,之後成點先瞓,今日一大早又要起身番學囉.
時間過得好快,係南廚嘎時間都差唔多兩個星期啦,下個星期就要去北廚啦有d唔係甘舍得啊,係南廚都幾好咖,d師兄係甘教我野,師傅又對我好好,好肯教我,好想長期係果度啊.不過轉下部門都好嘎,可以學多d野,不過我決定左去曬甘多個部門之後我會長期留係南廚啊,希望到時阿梁會留我係果度啦^^ |
刊登時間︰2007-10-24 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 129 | »
|
|