2007 年 11 月 16 日 星期五  |
辛苦 
|
好唔舒服啊,我都唔知自己幾時開始感冒啊,只係知琴晚訓得好唔舒服,喉嚨又痛仲要鼻塞啊,辛苦到死啊,今日番學好攰好唔舒服啊,係甘流鼻水啊,勁辛苦,聽日仲要番工添啊,唔知點好啊,應成左人地要番啊.
|
刊登時間︰2007-11-16 09:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 11 月 15 日 星期四  |
15 
|
真係快啊,又到15號啦,係一個好特別咖日子呵,SO早左兩個鐘放學啊^_^其實係我同師傅講話要早D走,之後去左尖咀行街啊,可惜係咩都買唔到,其實有一樣野都幾想買咖,不過好可惜意見不合,最後決定係唔買囉,無所謂啦,買左唔LIKE咪仲衰.行完就番左去太子果邊吃飯啦,唔係甘好吃,算啦,吃飽左就算啦,而家越來越唔鐘意出街吃飯啦,并唔係因為錢,只係覺得出面D野無咩水平,吃左都唔知吃咩甘啊.自己又唔想煮喔.甘咪遲早會餓死 我唔要啊,有無人可以煮俾我吃啊 |
刊登時間︰2007-11-15 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
2007-11-12 
|
今日自己放假一日啊 因為最近真係好攰啊,日日唔係番學就係番工啊,好累啊 SO今日就請左 一日假無去番學啊.
自從番工之後都好似好少時間會上來甘啊,唔知大家最近點呢?
今日除左訓之外仲做左好多野,仲發生左好d好搞笑愍事啊 仲去左穩個fd,他老婆就來生啦,期待住呢個新生命嘎到來,同個fd飲左陣野,之後我地好隨意甘到處行下,甘岩行果度有好多bb咖野買啊,d野好得意啊,不過就咩都買唔到啦,笑啦,呢d野都係遲d先笑啦,等個bb出左世之後一定會有禮物咖 |
刊登時間︰2007-11-12 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 129 | »
|
|