2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


2008-01-21 無奈

           今日要開夜啊,1點度就番到學校啦,番到去見到個同學,佢同我講話讀多幾日就唔讀啦,我覺得好出奇咪問佢咩事囉,不來係因為佢有病唔讀得啊,佢個樣好唔舍得甘啊,同我講果陣好似就來要喊甘啊.哎,佢係甘講話好唔舍得我地啊,仲同我傾左好耐tim.算啦,唔舍得都係甘啦.無計咖.
       呢個星期都會比較忙啊,除左星期六,日得閑之外都無咩事間得閑啦,真係慘啊,而家都好攰啦.真係唔知點死好啊.好煩,好攰,好悶.

刊登時間︰2008-01-21 11:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


2008-01-20

         又一日啦,今日去左番工啊,而家好攰啊,一早番工有個同事問我係咪好攰,佢話我個樣好似好眼訓甘喔,可能唔夠訓呱,因為今日好早就醒左啦,7點幾醒左 之後又訓番,之後差唔多一個鐘醒一次啊,一直去到10點就起身番工囉,放工同埋兩個同事去打左陣機,岩岩先番到咋,聽日仲要番啊,仲要係由11:30am一直企到10:30pm啊,我死啦跟住星期二又要番工啦.星期一又要番學啊,死得啦.唔知點算啊.有無人頂我番工啊?好想抖下啊,最衰就係應成左要番啦,哎.......

刊登時間︰2008-01-20 02:23 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


2008-01-19

            今日本來諗住去睇電影,配眼鏡咖,不過因為某d原因去唔成囉,之後就係屋企一路訓到4:00pm先起身啦,真係好訓啊,不過都好似唔係好夠甘啊,可惜要出去買餸煮飯,無計啦,都係要醒啦^.^點知阿爸話唔番來食喔,哎,搞到煮好曬又要一個人吃啦,超悶啊.跟住夜晚出左去穩個fd出左來坐,岩岩番咋,沖完涼啦,聽日要番工啊,番全日啊,星期日都係啊.真係攰.

刊登時間︰2008-01-19 01:01 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬