2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天


2008-01-27

     收工啦,今日本來要由11:30am企到12:30am(凌晨)咖,不過因為我真係太攰啦,so我叫左人頂我,之後我就可以休息3個鐘啦,抖完真係好好多咖,起碼精神好d啦,番埋聽日咋,下個星期都唔使成日番啊,都淨係番星期二同星期日咋,因為俾左d人地番啊,唔想番得太多啊,因為真係好攰啊,而家穩到自己一個星期咖使費都算ok啦.唔想太搏啊,如果唔係就真係死囉.好啦,要快d沖涼訓啦,聽日仲要番工啊.

刊登時間︰2008-01-27 01:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


2008-01-24

         兩日無去開工啦,都唔錯啊,可以好好圬甘抖番下啊,不過好似仲係好攰甘啊,成日都好眼訓啊,今日學校open day啊,可惜啊,我係甘係度做野都無得睇啊,出左廳面差唔多一個星期啦,弔家都係好掛住廚房啊,好想快d番入去啊,今日有個fd要表演拉面啊,真係辛苦曬佢啦,拉左成日啦,不過就幾型下啊.放左學就去左旺角配眼鏡啊,thx啊ming,你甘攰都出來陪我,真係好開心啊.聽日學校開夜啊,又可以訓到11點半先醒啦,真係開心啊.跟住來呢個星期六.日就要俾心機番兩日啦.
     天氣轉冷啦,大家要注意身體著多件衫啊.

刊登時間︰2008-01-24 09:39 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2008-01-23
          今日好攰啊,番學果陣差d起唔到身啊,不過都係起左,去到番學果陣真係超眼訓啊.之後放學仲要去開工喔,暈啦.好彩番工果度超多野做啊做到咩係眼訓都唔知啦.放左工就去左穩個fd吃宵夜啦,都唔算吃宵夜啦,只係出左來傾陣計,聽日又要番學啊,都係早d訓啦.

 

刊登時間︰2008-01-23 01:06 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬