2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


2008-06-22

         n甘多日無上來啦,睇來我真係懶左好多啦,不過唔上來仲有其他原因,
      之前部電腦壞左囉,好黑仔,
又曬左d錢自己整過部啊,無左幾千啦,好心痛.
呢排過得都算係甘啦,
學校果度,由於我而家係大班咖原因,好多野要做啊,都幾攰,
星期五又要開夜啊,
呢兩日放假就自己一個呆坐屋企兩日.
唔係太開心,呆呆地甘.唔知有咩做,唔知要做咩.
好悶 .............
聽日又要番學啦,又要俾心機囉,大家都要俾心機啊.

刊登時間︰2008-06-22 07:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


2008-06-05

   都好耐無上來啦,有時係無咩心機上來,有時又無時間,不過我諗之後應該會多好多時間上來啦,因為我而家無做野啦,淨係番學應該都幾得閑下啊.
  而家係學校我地班已經係大班啦,好多出餐咖野都係我地負責啊,多左好多野做啊,雖然辛苦過以前好多,不過都好開心,因為而家要負責咖野多左就証明左學咖野都多左好多啊.
    唔使番工係就係無甘辛苦,不過就真係幾悶下,都唔知有咩做,最重要就係唔做野用咖錢比做野仲多啊,窮死啦,有支出無收入啊,都唔知點算啊,遲d可能會做番舞台啊,無野做始終都係唔得啊,因為番學點都要用錢,唔做又點得啊.

    

刊登時間︰2008-06-05 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


2008-05-08
           真係好攰啊,超唔夠訓啊,今日唔使番工,番到屋企一食飽就入左房訓啦,訓到而家先醒啊.超悶啊,無咩心情啊,岩岩仲要俾阿媽話我唔幫佢折衫啊,我咪同我阿媽講話我番工番學都已經攰到想死啦,一得閑就訓啦,點知佢仲係甘話我唔岩喔,算啦,只可以答佢一句,係我錯囉,你岩啦. 真係唔知有咩好講啊,甘都有得話我,超灰啊.其實佢係咪唔可以體諒下我啊?我都做到甘啦,唔關心下我都無野啦,仲要甘話我喔,我仲可以點啊?舅父又係甘喔,煩到死啊,成日要人同佢打埋d報價單喔,又要人地同佢整電腦,好煩啊,岩岩又要打來叫我呢兩日去整喔,大佬,我唔使做野咩?真係傻咖,你大曬咩,低b咖.哎,唔幫佢整阿媽又係甘話我喔,真係煩啊,好煩啊,好孟啊,咩都唔想知,咩都唔想理啊.點解係要穩我喔,呢d野大把人識啦,點解我要幫佢喔,痴線咖,啊.........好煩啊!
刊登時間︰2008-05-08 09:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬