2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13

     好耐無上啦,因為之前一直都上唔到啊.
    今日無去番學啊,因為一訓醒條頸就鬼死甘痛啊,都唔知點解會甘痛啊,就係因為甘,今日就係屋企呆左成日啦.
    最近好似都係情緒低落啊.都唔知咩原因,總之就係心情唔好啦,大部分時間都係對住電腦,無咩好做啊,又唔係同人傾計,都唔知做咩啊=.=

刊登時間︰2008-08-13 11:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


2008-08-03

     一個星期甘就完左啦,好似無做過d咩甘,諗番呢個星期好似心情都無咩點好過,甘呢個就有好多方面咖原因啦.
    成個星期係學校咖時間都過得唔係甘開心,不過得諗好快就唔會甘啦,因為過埋呢個星期阿梁就放完假啦,仲有果d傻仔就會走啦.唔使甘煩啦.要加油啊,挨埋呢個星期咋,不過都要好好多謝而家果個師傅啊,雖然好煩,不過他真係教左我好多野啊.多謝你.

刊登時間︰2008-08-03 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


2008-07-18
         今日開夜啊,可以13:45番到學校啊,不過我好早就番左去啦,10點幾就番左學校啦,因為要幫手做下午出餐d野啊,因為d師弟唔識搞啊,我唔番呵話就得番師傅一個自己煮野囉.仲要係出成70幾位野啊,我下午番去都煮到成身漢啊,成個下午都無停過係甘煮啊,雖然真係好攰,不過好正啊,好多野做啊.到左夜晚就少d人吃啦,得40幾個.出曬餐之後仲要3福食啊,好正啊,成日都無停過啊,今日真係煮左超多野啊.而家攰到暈啊.

 

刊登時間︰2008-07-18 11:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬