2008 年 3 月 9 日 星期日  |
2008-03-09
|
幾日無上來啦,其中有好多原因,最主要就真係無咩心情上來,無咩好寫,今日心情都係一樣,無咩唔同,星期五生日,星期四同星期五兩日都有唔同咖fd用唔同咖方式同我慶祝,不過就真係一d都唔覺得開心囉,並唔係因為我唔like d fd,只係我自己心情唔好咋,覺得有d對唔住d fd,佢地甘有心同我慶祝,我就竟然係甘,sorry.
|
刊登時間︰2008-03-09 11:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 2 月 24 日 星期日  |
暈 
|
兩日啦,放假兩日基本上都無出過屋企門口啊,因為我星期六一早起身就頭暈啊,暈到好似飲醉左甘啊,企都企唔穩啊.都唔知點解會甘啊,真係暈死囉.跟住呢兩日就因為呢個原因so我無出過去啊,兩日都係屋企啊,除左對住部電腦就係訓啦,真係悶死囉,點解會甘咖?甘大家個仔都未試過甘啊,唔知有d咩事呢?唔會有大問題呱. |
刊登時間︰2008-02-24 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
2008-02-23
|
仲諗住聽日去睇下d書岩唔岩用,點知果d已經俾人買左啦,真係唔好彩啊,聽日又唔知去邊啦,都唔知有咩好做,不過都唔係好大問題啦,我諗我訓都會訓到點幾啦,呵呵.
今日係學校開夜啊,好悶啊.呢個星期都唔使番工啊,唔知好定唔好啦,可以話係抖下,不過就真係好悶啊,唔番工就真係唔知做咩好啦. |
刊登時間︰2008-02-23 01:04 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 129 | »
|
|