2008 年 10 月 21 日 星期二  |
2008-10-21
|
而家就來3點啦,不過真係訓唔著啊,最近都唔知咩事,日日都訓唔著,去到朝早又好眼訓甘喔,暈死啊.
聽日係last day啦,唔係喔,應該係今日先岩啊,番埋今日就唔使番學啦,不過就要穩野做啦,而家仲未穩到野做啊,不過就有d要等通知啦,我諗都要穩其他咖啦,到時再睇下邊份岩,又或者邊份請就去做啦.
死囉,而家都係訓唔著啊,陣間仲要番學啊,都唔知點啦,訓又訓唔到,唔訓聽日番學就好似喪屍甘囉.呵呵.
|
刊登時間︰2008-10-21 03:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
2008-10-14
|
今日係屋企吃飯果眇阿媽突然同我講:你呢排攸咩瘦左甘多啊?我都唔知點答佢啊,因為我都唔覺,加上又無人甘同我提過呢個問題,不過係都唔出奇啊,最近因為考試同搬屋我都好似無一日好訓過.吃都好似無咩點吃得多,瘦左都好正常.
吃左飯之後同左屋企人去左行家具舖,因為屋企仲有d野未買啊,行左陣就番來啦,不過都好似無睇岩d咩^^
913,不過好似都係無咩唔同左,同之前都係一樣,或者我無變啦同之前一樣甘衰甘唔講理.又或者係一切都已經唔同左啦.
發覺無錢咖日子真係好痛苦,發現窮得開心呢句話真係費咖.無錢講咩都係假,錢唔係萬能,但無錢就萬萬不能先係至理名言.
|
刊登時間︰2008-10-14 10:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
2008-10-10
|
今日終於考完試啦,如無意外我麵無事啦,最近壓力都幾大下,好似都無一日可以好好地甘訓,今日唔知會唔會好訓d呢?
番到屋企真係好攰啊,日日7點幾就好眼訓啊,不過夜d就好似唔眼訓甘,一直都訓唔著,又或煮好眼訓,不過訓左落床就訓唔著.暈死.......
睇來真係無講笑咖天份,唔知其他人甘講笑話會令人笑,睇來以後都係少講為妙啦.
想得太多.....................
|
刊登時間︰2008-10-10 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 129 | »
|
|