2009 年 5 月 25 日  星期一   雨天


半年 ........ 不安

        都好耐無上來寫野啦,差唔多半年啦,可能係番工咖關係啦,個人孌得懶左,好似咩都唔想做甘,一得閑就係甘瞓,最近呢半年好似無咩特別咖事發生過,不過唔知點解,心情好似唔係甘好甘,其實自己都唔知點解,淨係成日覺得好唔知點甘喔,好不安,成日都會有d不安咖感覺,個人覺得好灰,個心好亂啊,到底要點啊?我自己都唔知到底係咩一回事,有無人話我知我要點做啊?真係好亂啊,就來會去到谷底......................真係好辛苦啊.

刊登時間︰2009-05-25 12:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


夏麵管

                 番左工一個星期啦,真係好辛苦啊,日日都做成十幾個鐘啊,抖下咖時間都無啊,呢間甘咖夏麵管都唔知係咪真係甘多日吃啊,開左先果日就做左十幾萬生意啦,想做死人咩,暈死.日日都無落埸喔,一路做,做成十幾個鐘唔停,真係好人都挨壞啊.琴晚問大佬今日係咪開始有落埸,之後佢就放我一日假啊,真係好,抖番一日都無甘慘,起碼可以訓番日啊,呢幾日都係試業就甘慘啦,都唔知遲d 12號正式開張點算啊,估唔到第一份正式咖長工就係份甘咖野真係想死啊,之前一邊番學一邊番工都無甘痛苦啊.
          讀緊書果d要俾心機啦,好似我甘就唔好啦,做d甘辛苦咖工就唔好啦.
          心情唔似想像中甘,好似唔係甘好,因為好多野,番工有d,私人咖都有,或者問題系我自己度啦.諗太多都無用啦,早d訓囉,聽日又要番去打仗啦,加油啊!!!!!!!!!!(自己同自己講啊)

刊登時間︰2008-12-02 12:37 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


2008-11-23

                   聽日就正式番工啦,唔知會點呢?不過好似話好忙啊,死啦做到死死下都係得果幾千蚊,真係唔掂啊,屋企就去左一半啦,又要使,呵呵,睇來半年之內都唔會儲到錢咖啦,每個月都係收支平均啊,半年之後如果人工去唔到果個位我應該唔做啦,大佬,要穩吃咖,俾得甘少點做啊.
           漸漸覺得同阿健講咖一樣啊,不過時間一直甘過去,人就一直甘變咖啦,覺得都OK賫.
           其實我同其他人都係一樣,講真,有時D野真係唔想成日俾人管啊,我阿媽又要咩都要佢講先岩喔,哎,暈死.其實有無去諗下我咖感受啊,我有我自己咖諗法,點解咩都要人地講我去做喔,唔通我就連為我自己鍮主都唔得啊?知唔知甘好辛苦啊?
           覺得好辛苦,有野講唔出咖感覺好唔舒服,呢D野應該同邊個講啊?
           係呢幾年,我變左咖同時身邊咖人都變左,點解會係甘呢?可能係為左互相適應啦.想法唔同,方式唔同,去向唔同,咩都唔同啦,只有感情依然一樣,最終到達咖目的地 ...... 

刊登時間︰2008-11-23 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬