2008 年 10 月 9 日 星期四  |
2008-10-09
|
今日終於考完試啦,如無意外我麵無事啦,最近壓力都幾大下,好似都無一日可以好好地甘訓,今日唔知會唔會好訓d呢?
番到屋企真係好攰啊,日日7點幾就好眼訓啊,不過夜d就好似唔眼訓甘,一直都訓唔著,又或煮好眼訓,不過訓左落床就訓唔著.暈死.......
睇來真係無講笑咖天份,唔知其他人甘講笑話會令人笑,睇來以後都係少講為妙啦.
柅得太多.....................
|
刊登時間︰2008-10-10 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
2008-10-07
|
仲有兩日就考試啦,唔知會點呢?我地考試時間有兩個鐘啊,不過果日模擬試我用左一個鐘就得啦,照呢個時間睇.應該無問題嘎,讀左甘耐就係為左呢一日啦, 要加油啊,呵呵. |
刊登時間︰2008-10-07 10:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
2008-10-02
|
搬左過來都就快一個星期啦,都無咩唔慣,只係要早d起身番學,其他野都無咩,不過就來要考試啦,好似有好多野都未准準備好甘啊,技能試就唔係問題咖啦,不過個筆試就好似仲差d甘啊,睇來仲有呢個星期咖時間要俾d心機啦,好果唔係就大檸樂啦.加油啊!呵呵. |
刊登時間︰2008-10-02 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 129 | »
|
|