2008 年 4 月 23 日 星期三  |
2008-04-23
|
| 雖然今日真係好唔想番工,不過好可惜都係要番,雖然好攰,不過有一樣野仲係值得慶幸咖,就係終於都挨過左一日啦聽日又要番工啊,好慘啊,雙腳好痛啊,好似唔係自己咖甘啦.今日番學果陣仲頭痛tim,可能因為唔夠訓啦.搞到個頭真係好痛啊,來緊星期四放學就要同個fd去搞比賽d野,雖然我自己參加唔到,不過我都好想個fd可以嬴到啊.星期五就係唯一一日係得閑咖啦,之後星期六又要番工番全日啊.星期日就 ................. 好想死啊,就來攰死啦.
|
刊登時間︰2008-04-23 12:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
2008-04-21
|
開完兩日工真係好攰啊,今日仲要番學tim就來攰死啦,今日番學果個樣都幾嚇人咖,成只鬼甘啊,跟住上去八樓出餐果陣仲要肚餓到暈啊,超慘啊.之後10點幾就咩都唔理沖左去食飯啦,食飽左就瞓左一陣,之後好左好多啦.
放左學之後同左d同學仔去吃飯啊,仲玩左一陣,不過真係好攰,So 11:00果陣就番屋企啦.聽日好唔想番學啊.最慘就係仲要番工啊.暈死啦. |
刊登時間︰2008-04-21 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
2008-04-15
|
兩週年大日子啊,雖然今日先係,不過我地已經提早慶祝左啦,好開心咖^^去左長洲玩啊.去左玩水啦,曬太陽啦,仲有就係燒野吃啦^^有人仲飲醉tim,真係好搞笑.
今日放左學同老婆仔去左食糖水啊其中發生左d好搞笑咖野 ...... |
刊登時間︰2008-04-15 11:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 129 | »
|
|