2008 年 2 月 4 日 星期一  |
2008-02-04
|
今日本來要番工咖,不過我無去啊,甘唔係射佢波啊,因為我叫左人頂我啊.
今日去左青衣啊,去左睇cj7啊,ok搞笑咖,可惜咖就係我覺得呢出戲無咩內容可講,成出野都唔知講過d咩啊,悶悶地甘.係滾滾紅茶吃左兩餐啊,加埋二百幾啦,都算幾抵啦,唔係好貴^^跟住係青衣城行左好耐都係買唔到野啊,因為睇岩果d又無喔,悶.之後再過番去旺角,買左條褲啊,最開心就係買左一樣令佢好開心咖野,幾百蚊就可以令佢開心真係好抵啊,甘唔係話有錢就可以令佢開心,只係話我d錢用左係d正確咖地方啫.不過我個銀包就真係 ...... 今日就甘又用左千幾囉.兩日番全日咖工啊.講笑咋,錢唔係問題囉,有陣時覺得做得甘辛苦都要獎勵下自己咖^^
|
刊登時間︰2008-02-04 01:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
2008-02-02
|
今日番12個鐘啊,係番學啊,仲衰過番工啊,超慘啊,好攰,無咩心情啊,夜晚又同果個阿sir頂左幾句啦.跟住果個阿sir又同我地班d人嘈啊,而家全班人都唔順果個死肥佬啦,雖然唔係佢一個錯曬,不過真係好難忍佢呢d甘咖人啊.
今日夜晚有一台vip啊,大多數人都係鬼啊.kenny俾我同另一個同學兩個負責呢台啊,唔錯啊,雖然我唔係好識,仲有d英文都唔係好好,不過佢都肯俾得試都唔錯啊,最後都做得算係ok啦,個主人家仲係甘贊我啊,真係好開心啊.
放左學成班同學約埋話去吃飯啊,不過無咩心情,最後都係無去,自己一個搭車番屋企算啦.本來今日係約左中四有d同學出來飲野咖,仲諗住無咩心情可以出去飲番d野咖,點知去唔成啊.超悶啊,無得飲啦,算啦,訓教囉.反正都唔會有好咖野等我咖啦.好唔開心啊......!!! |
刊登時間︰2008-02-02 01:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
2008-01-31
|
今日好悶啊,番學番到去唔知做咩喔,真係悶.跟住仲要俾個肥佬阿sir鬧喔,超唔順氣啊,條友好似傻咖甘啊,見人就鬧,都唔正常咖,最後我都偽忍唔到佢啊,頂左幾句,之後都無野啦.算啦,都係唔講佢啦,講起就超唔開心啊,聽日因為廳面得兩班同學咖原因,我要早上10:30去到學校啊,仲要無飯吃喔,超悶啊.之後就夜晚先放學啊,哎,暈死啦. |
刊登時間︰2008-01-31 10:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 129 | »
|
|