2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


2008-11-12

             前幾日同中四咖幾個同學出左來吃飯,大家一邊吃一邊吹下水都幾開心,講下大家最近過得點,雖然大家都好唔同,有d番工,有d仲讀緊書.不過大家都好似以前甘fd啊,有講有笑好開心.
        後來走果陣,有個朋友問我:你真係可惜啊,做咩唔讀落去啊?你又唔係成績唔好,點解就甘放棄啊?
        後來我自己都有回想番,其實當初發生左好多事,其中有好多原因,不過我唔覺得可惜,路係自己撿賫,既然撿左呢條路我就一定唔會後悔,我一定會好好行完咖.
        今日又去左行山啦,同明姐行山啊,佢真係好勁咖,行到山頂啊,諗住她行唔到咖啦,真係覺得佢好勁.之後行完山就番左屋企,發生左d好搞笑咖野啊,哈哈.
       

刊登時間︰2008-11-12 11:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


2008-11-05

               有時會諗,係壓力太大定係做得太少呢?點解好似覺得好緊迫甘呢?係要做咖野太多定係無做咖事太多呢?好煩.慢慢信心開始動搖,唔知自己可以去到邊個地部,唔知自己有能力行到去邊,做到d咩?諗住好多野要做咖,只係部份未做,部份做唔到,其實係點呢?點解會有甘多無做咖野?其實係無做?定係唔想做?又或者係做唔到呢?對於離目標咖時間越來越少,心就越來越急,唔知自己係咪可以做到,唔知定下咖目標最後會點.
              好悶啊,成半個月啦,大多數時間都係自己係屋企啊,就來變隱青啦.期望快d番工,番工就可以向目標前進啦,講就好聽,其實係唔想甘悶咋唔番學,唔做野咖時間真係好悶咖.

刊登時間︰2008-11-05 08:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


2008-10-23

 

        唔使番學囉,不過就真係出奇地悶啊,唔知做d咩好啊,做野果度仲要等幾日先有答覆啊,呢幾日真係唔知做咩好啦,夜晚果陣用埋last咖少少錢去買野吃啊,買左d糖同雪糕啊,聽講唔開心果陣吃甜野心情會好d唔知係咪呢?不過唔理開唔開心我都係甘鐘意吃甜野咖,呵呵.好想吃棉花糖啊,可惜無得賣啦.好悶啊,悶到人都傻啊,又唔想出喔,暈死.

刊登時間︰2008-10-23 01:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬