2007 年 5 月 25 日 星期五  |
點解? 
|
一直以來我都好俾心機去維護呢一斷感悄,點解你地要甘,要去踐踏呢一份幾十年咖感情?甘好心咩?仲細啊?玩埋d甘咖野,有無諗過我咖感受啊?你地甘做我真係好唔開心.唔直係要番到以前甘你地先會開心咩?作為一個男人,你做左d咩?我真係唔可以理解你咖做法.
好唔放心,聽日到底番唔番去 .........
|
刊登時間︰2007-05-25 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
點會唔記得
|
原來講過咖野真係唔會做,俾人話得把口係無錯,話過唔會再同佢開玩笑,但係就 ...... 就係因為甘,做咖都係錯,解釋,只不過係唔認錯咖做法,但我呢度個名就係......甘又點會唔記得.被認為發脾氣,好對唔住,只係唔開心,並非係發脾氣,要你誤會,對唔住 |
刊登時間︰2007-05-09 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
頭痛
|
今日郊到自己都唔知幾點先醒啦,一早阿媽就同我講要我煲湯啊,之後我就答左佢,不過就語無倫次甘,都唔知講咩,醒左個頭就好痛啦,都唔知做咩事. |
刊登時間︰2007-04-29 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 129 | »
|
|