2007 年 4 月 5 日 星期四  |
2007-04-05
|
又過左一日啦,好悶,唔知有咩好做,係甘訓,都唔知訓左幾耐啦,今日早左醒啊,點幾就訓醒左啦,打唔通,過究陣再打果然就通左啦,唔知做咩,又嘈左下,哎......
|
刊登時間︰2007-04-05 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
2007-04-04
|
今日無去番學,係屋企瞓到兩點幾啊,心入面好唔知想點咖感覺,一直係度等,等一個電話,但係就 .......都係等唔到,忍唔住,都係打左去,只可惜聽電話咖唔係我想果個,心痛,點解短信send來果陣我唔知,點解唔打俾我?好想聽到果把溫柔咖聲. |
刊登時間︰2007-04-04 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 3 月 24 日 星期六  |
攰
|
今日瞓左成日啊,琴日開工好攰啊,之後凌晨3點幾就過左去沙皮度啊,去到好悶,唔知做咩好,一大早6點幾又去吃左個早餐,之後番左屋企瞓啦,都唔知自己瞓左幾耐啦.係甘瞓.哎,唔係甘咖.................................. |
刊登時間︰2007-03-24 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 129 | »
|
|