2007 年 1 月 4 日 星期四  |
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
學?
|
諗清楚啦,我都係唔再讀落去囉,下年我諗住去學廚啊,報左果度唔一定收咖,但係唔收我都會去學,只係直接去做野去邊做邊學啫,我直係諗清楚咖啦.因為...... |
刊登時間︰2007-01-04 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
乖 
|
今日真係覺得自己好乖啊,自己主動睇書啊,睇左老公仔俾我d數學,之後就走左出去釣魚啊,坐係果度釣魚真係好舒服啊,d海風吹埋來,心變得好靜,好似咩都變得好好甘,可以諗到自己真係想點.可以......唔知點講啦,總之就係正啦. |
刊登時間︰2007-01-02 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 129 | »
|
|