2006 年 10 月 9 日 星期一  |
2006-10-09
|
梁靜茹d歌好幸福好舒服....好中意區d歌比我今葛感覺...真係好幸福好幸福......我好中意“親親”尼張碟葛歌....
|
刊登時間︰2006-10-09 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
4日囉
|
開左4日工囉,真係幾咩下咖,甘多日加埋瞓左都唔夠10個鐘啊.而家個人真係好殘啊,死囉唔知點見人囉. |
刊登時間︰2006-10-08 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
2006-10-08
|
BB仔好得意....忽然好挂住區阿,想见下区....5知對眼係米又大左... |
刊登時間︰2006-10-08 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 129 | »
|
|