今朝6點半已經起左身執自己d眼耳口鼻~
搞到7點半先出到門口~~~
搭左成個鐘巴"居"+地"居"先去到杏花村~~~~
見時間仲早就食個我最喜愛o既m記早餐先~~~
吃完之後就慢慢咁磨過去柴灣o既常安街見工~~~
條死人街長得離普,我由街頭行到落街尾先搵到間野~~
搵到之後覺得奇怪喇,點解會係城巴車廠o黎o既??我明明係o黎見A.Q.S.唔係去見揸巴"居"o架~~~~
哦~~~之後入到去睇水牌先知,原來間野係係城巴座大廈o既其中一層~
上到去又發現奇怪野~~點解同一間office裡面會有三間唔同名o既公司o既~~~~???
o果時唔理咁多見完先算~~~~~~~
我足足坐左半個鐘o果個男人先出o黎~~~~~
跟住同佢吹左好耐水,差唔多有成個鐘~~~~
吹左civil d野呀,我d膚色呀,興趣,最之乜都吹下咁囉~~
好似同一個好耐無見o既長輩傾計咁~~~~傾到有講有笑~~
從佢o既口敏,我估我應該有機會見得成,同佢間野好似幾等人用~~~~
同埋知道左原來呢間office o既三間公司都係屬於同一個老闆o既~唔怪得知啦~
見完之後就俾我搵到條超快o既路行返過杏花村地鐵站~~~
跟住過左係油塘o既屋企放底老豆要o既野,訓左一陣~~
就返左石蔭搵文食飯~~~~
食飯o果陣覺得自己有少少衰,勁係度暗串文個女人,
唔知文個女人知唔知我串緊佢呢???~~哈哈......
夜晚銘陪我落荃灣搵碟~結果都係搵唔到~~~~~
仲撞到Happy,佢話一齊食飯轉個頭之後話啊芬唔想見到我o地喎~~咁我話算囉~~~~~
咁之後咪同銘去橋底食刀削面囉~~
食之後打左陣機就返左屋企lu~~~~~
|