| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
 
  
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
2007-07-15  |
剛剛過去o既兩日camp我發覺左一樣野,
原來我已經講左三年話唔帶呢度~
三年來都剩係得個講字~
呢兩日俾一位朋友提醒返我呢件事~
跟住我今日終於諗到點解我呢三年都剩係得個講字話唔帶佢o地,
真正o既原因並唔係我搵唔到人返o黎接我班,
而係我原來真係好鍾意好唔捨得呢度o既人&事等等,
對住佢o地有一種好難以形容出o既舒服&開心o既感覺~
而呢種感覺同裘記呢面o既感覺係無得比o既~
但講到尾我兩面都咁鍾意,
但感覺有少少唔同~
笑話or無聊野一個:
呢兩日終於俾我知道點解d人話練二頭肌叫做練手瓜喇.......
原來練手瓜真係搵個西瓜o黎練o架喎~
相信有同我去呢次camp o既人應該會識笑~
|
| 刊登時間:2007-07-16 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 84 | »
|
|