今日下午落左葵芳同民,文&金魚食tea,之後行左一陣~
跟住夜晚去左荃灣搵銘陪我簡生日禮物送俾其中一個對我o黎講好重要o既人,
佢係邊個?呢家唔可以講住~
搵搵下居然俾我撞到無論身型,外貌&行路姿勢同吳sir都好相似o既男人 ,
初頭我仲走埋去叫佢,結果係認錯人 ,不過佢o地真係好似樣~
買之後就食飯啦~跟住咪走去荃灣碼頭呢個老地方傾計,
今晚傾傾下就鉤起左我一d完來一直都耿耿於懷o既事,
係我呢六年裡面,我錯失左三個機會同一個好重要o既人,
當時係我唔識珍惜同把握先導致我失去左呢d機會同呢個人,
我呢家每當諗起呢d機會同人都覺得好後悔,都覺得自己當時好蠢.......
失去左o既野都已經無得返轉頭,要好好去珍惜每個機會,每個時刻同每個人........
|