今日~朝早6點起左身*跟住..7點就去到富善大家樂_____
有人遲到~邊個沉日應承過我唔遲到嫁>>>>>>
跟住~食完野..就去左101""練野..好快就打鐘
之後就去禮堂^^好快就開始啦""巧緊張呀*
之後~好快就開始...淆底///
開始之前~我帶佢地祈禱先...唔知邊個提出=.=之後志明上黎~又同我地祈多次^^
跟住就到我第1個出啦~好彩有試咪姐~原來個咪無開=.=
ok啦都~幾成功呀..最後贏左3比0-..嘉豪拎埋最佳辯論員...雖然d人o哂咀o
跟住..就傾計啦..同個黎耀庭傾左陣~講反有咩要改...
之後sure落黎叫我地上去~=.=無奈//都未傾完~咁快重咩姐..
跟住又傾~sure第2次落黎_+_+_+_跟住重唔上去咩..上到去!!當然俾人鬧啦~
之後..rsc!!訓教..因為實在太累了~
跟住eng一堂 ae一堂.,,,,落去個時又行得超慢*.全班係度玩公仔玩左一堂..哈~
放學#同iris傾計~佢叫我地去搵佢喎..因為贏左~哈...
唉~本生好開心嫁傾得~點知傾傾下..唉*俾iris知道左!!話星期5同我食飯..我死都唔制
跟住勁叫我~又話佢唔會食左我..哈""

|