個個都話今日一定要打日記...哈
朝早~俊哥上台分享~勁..跟住播左首歌..''耶穌愛你''千年不變??
eng~係咁講ming^^又playming..又mingpizza..笑死*跟住輝輝又叫我寫study eng~
勁開心囉~唉..跟住""lunch就驚囉~
ar朗唔見左部電話~跟住例排~就緊係搜書包啦~跟住我發覺我唔見左20蚊囉=.=算啦
之後~同呀yan拎部電話人收埋~超驚呀..本來諗住收投影機嫁~不過驚慧婷會用~9所以無擺係個度
好彩無擺咋~d老師超醒呀..搜埋個度~基本上佢地有收野既地方都搜哂出黎~勁啦
跟住又搜身~好彩係卓太搜我咋~德茵搜得超徹底呀~筆袋都睇埋~嘩..我d界刀仲有得淨?
跟住~無左成個lunch...無得去祈禱會`~哈..原來我同AR凱D手語都幾掂~^^
之後~上上下堂~大頭又上黎..講野..最後..搜埋D野出黎~佢咁都知=.=
放學~又到志明上黎~好煩呀...跟住都無咩野...去拎反部電話..就同佢地去左傾辯論..
哈哈~好好笑呀~好多人望住~又被全場注目...收家><''
|