| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 2 月 17 日 星期五 |
 |
|
|
happy birthday to hoi hoi~^^
|
哈哈~今日一返學就聽到個好消息~原來我地係贏3俾0呀..唔係2比1呀~ha
祈恩計錯分~不過唔緊啦..最後係3俾0咪得囉~^^
總之勁開心啦>>ha
之後~今日d老師都唔知重咩q野~全部勁係度玩野~不過我都地都玩得幾好野呀~
重好啦~雖然你地唔教書..浪費學校資源~不過成班都玩得勁開心囉!!keke
跟住~頂..math*0分..都話左我唔識嫁啦//你個死人仆街謝耀強..係你教得唔好姐~又要人地放學留低溫書..你食撚屎啦..
勁撚憎佢啦~你無撚病呀~抄10次..咁多人死唔見你死~點教書呀你..死賤人//
吊~興到我呀..跟住通識~iris本來都無咩野..跟住ar朗勁好笑~哈7000蚊..好彩有佢咋!!如果唔係又要聽書""笑撚死^^
iris又發脾4~唔講書..落堂打鐘個時..淨係叫我地~搬反好d抬..就走左
凱凱豬~生日快樂~又大一歲啦~唔好再唔開心啦~快D乖乖地~做個好媽媽啦~

|
|
刊登時間︰2006-02-17 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 224 | »
|