| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |
 |
|
|
有dd唔開心><
|
今日~勁驚啦~比賽~其實大家都唔知驚咩嫁*驚輸?驚魚?唔知呀
志明話要整齊wor~所以要帶衫返去換~勁多野拎呀今日><
小息又係度練~
唉~跟住pe!!跑圈~無病呀""又跑>>勁辛苦呀
到左lunch~pe~完左就勁快飛左去換衫~彭姐又叫人食飯~做得邊樣呀?
跟住搭3落左去~驚到爆''跟住係後台祈禱~^^"
之後搭5打鐘~就開始比賽啦>>驚驚呀""隻腳震到嘔
正方主辯講完就到我講啦~點知之前用左好多心機背既稿~我竟然唔記得哂~因為太驚
講得勁差呀~勁想喊囉""
不過~好彩返到去佢地安慰我~如果唔係我一定喊左><...thz
之後~都好彩順利講哂我要講既野~好彩吹到姐^0^haha
跟住~完左都2點3啦~又打鐘~文翔話唔夠時間計分..哈!!
我點會擺休呀..緊係放學落去問佢啦..唉!!超唔開心呀#2比1咋..
祈恩話飛雪唔識俾分..所以俾左1分反方..唉*算啦..彭姐同志明都話..贏左咪得囉..
就係咁啦~the end
|
|
刊登時間︰2006-02-16 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 224 | »
|