今日去完camp返黎啦...累死...訓得個半鐘..抵死呀....邊個叫我地要玩人姐~~^^
不過都好開心...第一次去學校d camp去得咁開心^0^
勁好玩呀..不過分組就...我同呀凱都勁想跟sandy><不過算啦...大個啦
2點半..搭車..叫左sandy過黎坐..又好似無咩點同佢傾計@ @
跟住去到..玩遊戲..都幾好玩...不過有d亂""唔緊啦
玩完遊戲就去食飯..好味呀...我同ar凱都食左好多飯+_+
跟住夜晚..sandy唱歌again..好聽呀...個見證好感人呀..好似我呀=.=
跟住之後就分組啦...我地同ada一齊..好早就完左~~^^
跟住我同ar凱就勁快咁走左去沖涼...我地第一..唔洗等^^
沖完涼就玩啦..入男仔度..俾廣成見到##
跟住就出去玩啦...跟住又俾管理員叔叔投訴..哈哈..因為太嘈><
之後就食野啦...d老師又上過黎..煩><
跟住..呀徐話要跳舞..跟住就教佢地跳...笑到我同ar凱死咁制,,,,haha
之後就去玩人啦...呵呵..邊個叫你訓教呀!!
之後又去食野..因為食得太多...第2日我同ar凱都唔舒服><
跟住唱歌..有人黎分享..跟住到我地分享..跟住就羅石頭..靚靚""
之後食飯..玩...同sandy勁傾計..搭車個時又係...haha....
跟住一間就要返去跳無啦~~^^
|