好啦.. 而家系7:21分..我出門口前打既日記 我一定要拎到牌呀... 好.我去啦=.= 失敗!!我系推到好成績..但系推左出界xDDD 咁就無左一個拎牌O既機會. 星期一重有標槍.. 臭雞一定要努力呀!