聽日校運喔! 琴日突然聽到我系a班既線人講左一個"情報" 極灰...怨氣突然充滿我的腦中... 我要把所有怨恨發泄在那個鉛球到.. 雖然今年一定無牌拎..但我都要在6名之內.. 標槍..雖然未上手..但都要10名內... 阿..今日好黑呀..比童明搞到我哮喘發.. 已經好耐無發過啦=口=比童明破左= = 好啦..為聽日校運而努力..
所有3B人都要努力呀...