雞~
呢把刀,雖然比左我一段好好既記憶,
但系就回憶過後就系一條好深好深既傷口,
雖然呢個傷可能要縫1針2針什至5針
但總會有好既一日。
到完全好返既時候,就係呢段記憶既結束,亦是一個新的開始。
chickenwuwu
暱稱: 雞
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-08
2010-04-11
2010-02-21
2010-02-16
兩湯一麵 余文樂
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 174
今日人氣: 29
累積人氣: 4825
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


2008-07-02 分類: 未分類

今日9點去左呂生度= =""

玩到1點幾= =    \

跟住又要返學校= =

返個乜q野英文暑期班= =""

2:xxpm - 3:30pm= =

而家重系呂生度= =

好慘的說...

本身有lunch食的- -

陳家堯.....阿懿..思冰同埋肥聰,dicky搶鬼哂= =

搞到我只系食到塊燒餅only-口-

很餓的說-口-

好啦..唔打咁多住= =

留返今晚先再打= =

=======================

而家系12點幾了= ='"

但還未眼訓的說..

原來唔系dicky佢地成班搶野食- -

系我掛住用電腦.....

佢地重留起左碗飯..但我都冇食到=口=

系呂生屋企同班fd子玩得很happy哦!!!!

講返個英文科暑期乜鬼班...

悶鬼死...成班都唔熟的..

個呀sir比人串極都只系識笑

杰佬...馬景澤..dicky..同我有計傾既男性都系哂格離班=口=""

悶鬼死喔..............

唔打啦^^

留返聽日吧