今日好攰丫~起身個頭痛到爆炸~又飲大哂~好清楚記得要坐係到先訓到~呢種感覺辛苦得黎又過癮~琴日小振個結婚派對比我見返好多好耐無見過既好朋友~個感覺突別~大耐無見啦~但相反~反而比從前更加親密~好多野都留在心中~哇~我仲未訓醒不過又唔想訓我諗未回魂吧~唔多記得琴晚係酒吧發生既野咁~d人幾時走?明明去個陣好多人嫁~我又幾時會返左屋企既~打比霖霖個時都仲有大把貨嫁~都唔知點解又會飲大哂囉=,=不過呢我喜歡~可能係我做人既方式比其他人簡單吧~