琴日終於紋左身~6點先訓10點半又話要起身~眼訓到呢~仲要戇尻尻係上水過關囉~去上水都成粒鍾~蠢哂囉~過左關第一次去坐地鐵~大陸o既地鐵得一字~就係迫~好似日本d電車咁=o=有色魔(迷之聲)呵呵食完個味千等埋肥偉個仆街就上去紋了~貼埋比大家睇下d戰績 <--呢個係修理完o既阿鷹 <-- 呢兩張就係新既~霖霖話好靚喎~我又唔覺話好靚囉最多都係比7分囉~不過幾平就真既~2個加埋先$250蚊~低吊丫~攪左2個幾鍾之後上返8樓打掉球~哇~我差唔多3年都無打過啦仲要打朱仔輸死人咩~點知最後一局我食左屎咁連hit幾粒由輸變嬴~嬴左成20蚊人仔=.="仆街唔知以為打好大點知幾條野上洛=.="約左8點半去食日本野係8仔後面個商場150蚊任食鐵板燒真係好低食仲有個令女燒埋比你~聽日加返2張相d相係肥偉個電話到~喔喔
分類: 未分類 |