| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 12 日 星期三  |
| 2010-05-12 |
分類: 未分類 |
今日都幾好,
朝早番到去就係assm,
聽音樂, 幾好幾好,
胡嘉柔超勁
之後2堂中文,
但係過咗半堂佢都唔嚟,
應該係想偷懶,
佢成堂都冇講過野,
只係叫我哋作文,
IS, 上lab,
都幾好,
PE係theory,
都有少少悶,
之後仲睇男C排球,,,
馮sir想曬命?
Lunch D人去食pizza
我冇去,
PTH, 佢勁火,
有人仲講粗口=.=”
Maths 都幾好.
Hist, 成堂系度抄野
李子聰因為唔記得帶hist.wb就扮唔舒服要落去medical room
放學原本要練波, 但冇得練
番屋企
聽日好似係班排,
搞得成先算.
成班都系度wow wow wow.!~!
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 355 | »
|