今日係星期四
最慘就係第一堂係中文,
IS 有DD唔明
英文堂默書...
都ok啦
我認為係全日最好既一堂
DT真係好悶
話要做D咩信箱
訓咗半堂...
Lunch之後都唔記得上過咩堂
只係記得 history 要抄書...
有冇搞錯呀!
今日個 recess 同 lunch time 都比中史作業佔有咗
放學女仔打 friendly
睇咗一陣...
都OK啦
琴日我屋企收到匿名信
嚴格嚟講係一封恐嚇信
已經知會警方......