我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 4
累積人氣: 12710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 25 日  星期一   晴天


喜與悲.. 分類: 未分類

今日係10月25日,

經過2日"埋頭苦幹"既溫習,

今日終於係common test既日子,

冇咩緊張既氣氛,

可能係中文啦...

對於我嚟講,

中文一向都係比人無視既科目...

今日呢...

朝早就比人捉左去鬧!!

唉... 冤枉呀><

之後聽咩性講座,

呢D我都唔需要啦...

我d性觀念咁好....

之後就係中文test,

都唔係太難,

不過有d唔夠時間..

maths派左common test喇!!

都唔錯=]

music堂比人捉到訓覺... 真失禮><

放學原本要補課(english)

不過唔得閒去唔到=[=[

唔知佢講左d咩呢??

萬一聽日會考既就慘喇...=[

算喇... 唔好講d唔開心既野...

諗下d開心既野先...=]

我考琴pass左喇=]

有118分

應該唔算高分,

不過算啦, 得過且過就算..

反正我都唔係d對音樂有passion既"音樂人"xd

正在努力溫英文中,

有d淆淆地添...