我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 9
累積人氣: 12734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 13 日  星期五   晴天


good day =] 分類: 未分類

今日係8月13日

今日都好開心呀,

因為約左人去睇戲,

有丁嘉藝同黃健恩啦,

11點度系火炭見到丁嘉藝,

佢剪左頭髮, 好短...

差D唔認得佢...

之後去沙田同kin會合,

我覺得佢個look好搞笑,

好似岩岩訓醒咁 zzzzzz

之後去旺角嘉禾買飛先,

旺角嘉禾係系新世紀既,

姐係我阿媽番工嗰度,

好驚佢突然飛出嚟問 "阿仔, 你做緊咩呀",

咁就大鑊喇,

好彩最後就冇事,

我地食完野之後就去睇,

我都係第一次去,

睇"唐山大地震",

一睇就知係D感情戲,

有D悶,

加上今場都好少人睇,

我仲好似訓左一陣,xd

對於我嚟講,

都唔係好感動姐....

之後去食2蚊一串魚蛋, 好正.

and then 番沙田hea左一陣啦

去左snoppy land    ← 唔知係唔係咁串.

好熱呀好曬呀,

之後都唔知咩事去左圖書館睇片,

真搞gag, xdxd

最後就走左喇,

今日都好好. =]

 

今日張之驥考完琴喇,

希望佢掂啦, 如果唔係之後就冇人同我玩喇..

不過我call左佢好多次都call唔到,

咁姐係"有鋼琴冇兄弟"姐 >.<