| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009-07-06  |
分類: 未分類 |
今日個天好煩...
一時落雨,一時有太陽"
所以,
我ga心情同個天一樣咁復習,
唔知點解!
可能又係我諗多左野啦"
e排簡直係有時差呀我,
日頭就訓,夜晚就一係就玩電腦一係就係張床到唔知做咩?
仲有呀,
e排好鬼中意睇d跟愛情ga野"
漫畫.電影.劇集啦.....
搞到我好似d宅女咁~
唉.....
暑假岩岩先開始喳"
我唔想一直都咁過落去呀!
幾時先到17號呀"
好想快d到個日呀~
不過,
我又好驚個日ga來臨,
因為,
我之前係我約左佢ga日子,
我知,我地係唔會再咁樣!
但係最終,
受傷都係自己"
如果,
時間可以回到我地岩岩識個陣,
我令原冇識過e個人!
可能我咁樣會好過d"
其實,
我有時好驚聽到電話會響,
又其係信息,
有時我一收到d fd ga 信息我會諗,
會唔會係佢?
但係,
就算我收到咁又點姐"
因為,
e件事係冇可能發生!!
|
|
|
只要笑一笑,沒什麼了不起! 一個劇集既女主角講既口頭嬋! 希望你都好似佢咁!唔好唔開心!
|
網主回覆
幾熟喎,
你句野....
不過,
多謝你個CM~ Posted at 2009-07-09 11:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
戚戚乖XDD 約我地出黎玩咪冇咁悶囉.___. 時間可以回到我地岩岩識個陣,<-見到呢個句諗起首歌 請記住時間 如果來到 就要止步 求別做笑話 失足跌倒 踏上出路 來讓暫借的 還回誰共抱 轉身必須比眼淚更早 可惜你未知道 可能意思吾一樣@@" AND.雖然我吾知咩事,可能我太得閒好多事-v- 總之戚戚吾好吾開心啦^3^"
|
網主回覆
你咁講又就似喎d歌詞= =
Posted at 2009-07-07 04:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-07-07 04:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CMCM -V- 開心D啦..YA=]] By..kai.>3<
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-07-07 04:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|