琴日去左唱K,
因為大毛巾生日~
仲買左禮物比佢"
份禮物幾搞笑~
唱完之後就去左打排球"
我呀哥都係到^^
打完就同左我呀哥and佢d fd一齊去左酒吧飲野!!!
好左咁次冇比人拉,
唔係就麻煩!!!
飲到好晚先番去成3點幾先很走"
呀哥冇啦啦話好似好耐冇"湯"過= =
佢咁講好似好想咁............
可能佢已經醉左啦"