買左盒野玩唔到,,仆街=.=+算啦,,遲d先睇下點...
玩天方又無啦啦更新,,更新之後玩唔到,,,又悶死我,,,
聽歌又冇乜歌好聽,,聽返d以前既歌,,,今日係度睇自已之前打既日記應人既野覺得唔係自已咁,,哈
一陣去買3,,唔知買乜好呢,,,"
星期5都唔知去唔去肥祺度打牌好,,,星期6要返死人大陸=..=+都唔知返黎做乜,,,悶死我,,,無電腦真係想死....
都唔係無既,,,去網吧打機囉,,返3日就返,,,初3表妹生日,,祝生日快樂丫陳初3"(花名黎,)"....唔知今日逗到幾多利是呢._."
今晚再打埋果一半...by:志剛,,以後會理返個日記架lu..
|