2006 年 10 月 25 日 星期三  |
| 今日學校好普通.... |
今日學校好普通,冇咩事發生過,唯一係我哋導修堂嗰時,miss lee同咗我哋上6樓去鬼屋玩,喺6樓6d對面既課室而家變咗鬼屋,入面黑漆漆,咩都望唔到,仲有呀,入面有一個人喺度行嚟行去,好驚..!仲有一部機播好多鬼叫聱出嚟,我同佳怡,匡喬,區雅麗一齊入去,我哋本來唔驚,不過區雅麗成日喺度嗌,係又嗌,唔係又嗌,煩到死....!
|
| 刊登時間:2006-10-25 06:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 171 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|