我6:00先起身,一有時間就上嚟打日誌啦,我係唔係好勤力呢...?係喎...樊樊做咗一個6a論壇呀,上去做會員啦,不過要等樊樊確認你嫁,可能要等幾日喎....http://forum.guestbook.com.tw/b5/?mforum=helloying上多d啦!