今日係2009年1月18日(星期日)早上
今日冇咩特別,只係想喊,但係我喊唔出呀,原因一個就係我老婆唔開心,所以我到唔開心
老婆有時關心我同緊張我,我到會好開心,但係我覺得,我自己掛住係公司到做野,冇固及我老婆感受
到底我係唔係一個無出色ge老公仔,每次我老婆係到喊緊,我個心好痛,好似有記時炸彈係我面前就黎爆發
老婆,sorry ar,我願意一力成擔後果,我唔想你嬲我,如果你嬲左我ge話,我生存無咩意義,老婆,我要你係咁多人面前,我林志明願意娶高家為我合法妻子
老婆,我會愛你一生一世
老婆,我愛你,愛你係冇辦法自保,我好想你每晚到叫我做老公仔.....
老婆, i love you forever
|