惡 作 劇 之 吻 ..` 勁好睇=333= 已經睇到第11集啦!!! 好SWEETSWEET!! 哈哈..已經睇到湘琴同直樹覺覺囉豬=3= 超棒的呢``=W=v 我要一直看下去唷!!呵呵..~ 應該仲有9集的=] 好不捨得喔\\ 實在實在太好看啦!!!=/////=
呵呵呵. ..* 我宜家又多D了解小朗沂囉XD
開始嫌倦野豬同電車了. .. . .`