| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
2010-02-01  |
今日體育測驗ok左
超超超級開心 
成個人都輕鬆哂
成績我仲覺得唔錯tim
我仲唔威返次比sabina睇
今日所有野都好好
lucky指數一定係100%
尋日同哥哥傾計先知
原來佢都想考台灣
只係佢個好賤格ge女友唔俾佢考
我問佢如果澳大同理工都唔得咁點
佢話咁都無計,佢都唔俾佢考
之後我同左媽咪講
我地決定先斬後奏,同佢報名
之後再去迫佢考試,
媽咪話如果佢再唔俾我哥哥考ge
我媽媽就會打去同佢媽咪講
有咩理由唔俾人考ga
佢個xxx,唔好搞到我哥哥無大學讀
如果唔係本人一定唔會放過佢ga
|
| 刊登時間:2010-02-01 10:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
| 2010-01-30 |
終於都完成所有測驗la 測左2個星期,成個散哂 我都唔知幾耐無好好地咁訓教 無好好地咁去玩過,上網 so今日放學之後就大教訓 而家成個精神哂 今日派左 Account 最初以為自己好低分 因為suspense真係好難 愈做個心愈驚,未試過測會計咁驚 好彩成績非常之理......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-01-30 05:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 2010-01-25 |
今日朝早心情超down 就係因為最尾平行唔到 咁就要下堂再測過 pe真係唯一令我感到自卑ge一科 明明練左好耐ga ma 下就聽完細m同我講d野後 成個人心情好返哂 hahaha~~阿sir你講得好呀 講哂我ge心聲,等某人仲咁串 我睇你下次group work個陣點 我地成組人唔係忍得好耐g......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-01-25 08:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 99 | »
|