| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 2009-12-10 |
今日中文堂俾miss叫左落去見家長
睇到個名次之後好down
我自己覺得今年d分高好多
但係唔知點解仲差過高一
之後佢地就係到傾我升學ge野
問我mama想俾我去bin到讀
又話我而家要開始搵定d資料
又話睇埋我高三d成績之後
可以保送我讀大學
佢地仲要傾埋我中三選科個陣d野
佢話覺得我好好笑wo
明明理科成績好咁多但係揀文科
呢個係個人興趣lo,我超唔鐘意理科
佢仲問我大學讀咩系
我咪同佢講一係歷史,一係會計
佢話遲d同我一齊研究下wo
佢仲同我mama講我體育唔係咁好
係呀,我唔鐘意P.E,合格咪得lo
唔洗要求咁高啦
我第1次派成績表俾人話P.E差
之後老豆叫我自我檢討
今日成日都唔開心
心情超級的down
|
| 刊登時間:2009-12-10 08:22 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 2009-12-09 |
今日睇左自己各科ge分 全部都pass哂 聽日10點幾媽咪就去學校 sabina唔知會講d咩le 我唔係到,佢都唔知會講咩 搞到我好驚,希望我媽媽聽日唔好爆我大獲 等我以為聽日佢會比張成績表我媽媽 點知佢叫我星期六自己攞 又要我返黎,好彩個日歌詠要返學 如果唔係就要等到下星期四先攞 |
| 刊登時間:2009-12-09 09:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 6 日 星期日  |
2009-12-06  |
今日朝早去左探婆婆 之後就同舅父佢地一齊去路環 到點半先走,好彩舅母車我去 唔怕趕唔切去希望之源 第一次去做volunteer 幾驚佢地唔理我地呀 細個個d一同佢hi就喊 不過大個個d好熱情 loi loi同俊俊成日都問我 姐姐你要坐bin個架車呀 問到我都唔知點答......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2009-12-06 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 99 | »
|