| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
| 2010-05-20 |
今日心情超級的好~~~
放左學去希望~~點知好多baby都病哂要隔離
連我個honey都去左呀,幾想走入去搵佢,but唔得
所以我同喵喵2個就係隔離病房出面睇佢地
臨走個陣philip同我地飛吻,開心死我
今日唔洗食糖水都覺得成個人好甜呀
philip仔你要快d好返呀!!!我星期日再黎睇你呀

同埋今日又有我最愛ge history同account堂
所以今日ge心情超級的好
history堂講起 四川都江堰
令我林起畢旅時最難忘的回憶
我地班ge鄭同學係條橋到狂跳,咁岩我行佢後面
so我就跟住條橋係咁搖,當時ge我驚到傻左,而家林返覺得超好笑
時間過得好快,我地又就黎去畢旅
雖然大家想去ge地方唔同
但係我覺得只要係同大家一齊去ge就無所謂
|
| 刊登時間:2010-05-20 11:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
| 2010-05-17 |
林起今日個15個圈,簡直係生不如死 今年跑完出年又要再跑,好痛苦呀!!! 今日跑左頭幾個圈個陣我超想放棄 望住人地跑覺得好快跑完 但係到自己跑個陣唔知點解咁耐都未跑完 跑完之後成個人死得咁制,又企唔穩 不過每次長跑就會發現同學對自己超好 如果無左佢地一直係到支持我地 我地又bin到會跑到15個圈wo 跑完之後又會不斷照顧住我地 靚女仲叫我地唔洗支持d同......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-05-17 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 4 月 29 日 星期四  |
| 2010-04-29 |
4/25~4/26 忙於溫習歷史,朝早仲要上Account堂 本來林住佢話5/2放假1日,可以訓晏d 之後我地班最痳煩ge個位同學返黎 我同阿sir做埋一模一樣ge動作 之後大家都好好奇地望住對方 呢位會計世界第一ge阿sir真係好得意 返到屋企努力地溫歷史 由細到大都好鐘意歷史,特別係中史 但係我而家發現原來中史係超難 4/2......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-04-30 09:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 99 | »
|