| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| 2010-03-23 |
星期日去左希望之源
果然俾我估中左
我個寶貝philip仔唔記得我
不過玩左一陣之後,佢走過黎攬住我
我記得走個陣sara唔俾我走
放心,我星期四放左學再去陪你地玩
我阿妹去完飛鷹返黎,佢竟然攞左5優
我阿哥話我地3個都遺傳哂父母ge優點
大家總會係某一方面好好
今日放學返黎我阿妹狂望住我笑....
梁倩盈,我係唔會相信你講個d野ga
我相信個d係你同雞翼2個作出黎ga
我遲d慢慢教訓你地2個
|
| 刊登時間:2010-03-23 06:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-03-18 |
仲有3日,盈盈就返屋企 好耐無聽過佢把聲la 唔知佢有無唔同左le??? 又話今日打電話返黎 點解到而家都仲未打黎ga??? 唔見你咁多日,好掛住你呀!!!
|
| 刊登時間:2010-03-18 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
| 2010-03-15 |
今日調左去個邊疆位 次次都係第3段調我去d咁ge位 再加上今日派左會計exam 搞到我今日down到唔down 我對會計exam好失望lo 本來應該可以更加高分ga 但係自己唔知係到做咩?? 今日唯一令我開心ge應該係history 我覺得le科係唯一一科令我有自信 所以le排我都有問自己 我係咪唔應該決定讀account le?......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2010-03-15 08:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 99 | »
|